Știri

Volvo renunţă la saloanele auto şi se concentrează pe vânzările on-line

Fotocredit: 

Volvo
Vanzarile Volvo on-line
Oficialii Volvo au anunţat o nouă strategie de marketing care va fi adoptată începând cu 2015 - creşterea activităţii în mediul on-line coroborată cu reducerea radicală a prezenţei la saloanele auto mondiale.
 
Astfel, din 2015, Volvo nu va mai fi prezentă decât la saloanele auto de la Detroit, Geneva şi Beijing, ignorând total evenimente importante, cum ar fi Paris sau Frankfurt. Bugetele vor fi micşorate şi atunci când vorbim de sponsorizările din sport, la fel şi de reclamele pe TV.
 
Alain Visser, director de marketing în cadrul Volvo, a declarat: "Încă suntem un jucător mic pe piaţa globală, aşa că nu avem nimic de câştigat dacă facem acelaşi lucru pe care-l fac marii producători premium".
 
Dovada că o bună campanie de marketing făcută on-line aduce un succes sigur a adus-o chiar noul Volvo XC90, a cărui primă ediţie compusă din 1.927 de exemplare a fost vândută în doar 47 de ore, pe internet, fără ca viitorii posesori să fi testat "pe viu" maşina.
 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: