Știri

Dacia se va concentra pe campanii de marketing pentru a-și crește vânzările

Fotocredit: 

Dacia
Dacia - strategie marketing 2016
Dacia începe să resimtă îmbătrânirea portofoliului său de produse, vânzările din Europa încetinind ușor - sub ritmul de creștere al celorlați constructori. Până la lansarea unei noi generații Duster și a unor eventuale modele facelift Sandero și Logan, constructorul din Mioveni se va concentra pe campanii serioase de marketing pentru a fixa și mai tare brandul Dacia în mintea consumatorilor europeni.
 
Toate aceste eforturi, legate de lansarea unor ediții speciale precum cele prezentate la începutul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva ar trebui să mențină rata de creștere a vânzărilor Dacia din 2016 la nivelul celei de anul trecut, atunci când s-au comercializat peste 550.000 de mașini la nivel global, conform spuselor lui Francois Mariotte - director comercial al Dacia, pentru jurnaliștii de la Automotive News.
 
Toamna lui 2016 ar putea însemna prezentarea unor versiuni facelift pentru Logan și Sandero, în timp ce o generație complet nouă Duster este de așteptat a fi dezvăluită abia în 2017.
 
Viitorul mărcii românești este pus în mâinile unui nou director general, din 4 aprilie Yves Caracatzanis urmând a-l înlocui la cârma Dacia pe Nicolas Maure, mutat în Rusia la conducerea AVTOVAZ.
 
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: