Știri

După Mazda3, a venit și rândul Mazda6 să primească un facelift

Fotocredit: 

Mazda
Mazda6 facelift 2017
Mazda a dezvăluit detaliile legate de lansarea noii Mazda6 facelift, modelul de clasă medie urmând a fi lansat pe piață în toamna acestui an. Noutățile aduse de facelift sunt similare cu cele primite de sora mai mică Mazda3 facelift, prezentată acum o lună.
 
Modificările aduse exteriorul noii Mazda6 facelift sunt aproape inexistente, poate cea mai importantă noutate fiind introducerea în configurator a unei noi nuanțe de vopsea - Gri Machine.
 
Noua Mazda6 facelift primește sistemul G-Vectoring Control (GVC), tehnologie introdusă în premieră și pe Mazda3 și care permite controlul unitar al caracteristicilor dinamice ale mașinii prin adaptarea în timp real a setărilor motorului, alae transmisiei și ale șasiului, în funcție de condițiile efective de drum. Dezvoltat în cadrul suitei SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS, sistemul GVC poate regla livrarea cuplui motor la roată în funcție de gradul de rotire al volanului.
 
Cei ce au în vederea configurarea unei Mazda6 MY 2017 vor avea la dispoziție trei variante de motorizare, două pe benzină și una pe motorină. Astfel, propulsorul SKYACTIV-G de 2.0 litri va fi oferit în două variante de putere (145 sau 165 de CP), în timp ce motorul de 2.5 litri pe benzină furnizează 192 de CP. Capitolul "diesel" este acoprit de propulsorul SKYACTIV-D de 2.2 litri bi-turbo, oferit la rândul său în două variante de putere - 150 sau 175 de CP. În funcție de versiunea de motorizare se pot alege o cutie de viteze manuală sau una automată, ambele cu șase trepte.
 
Propulsorul SKYACTIV-D a primit și noile tehnologii de reducere a zgomotului și vibrațiilor , dar și un nou sistem High-Precision DE Boost Control care-i sporește reacțiile la apăsarea pedalei de accelerație.
 
La interior noutățile sunt aduse de un volan cu design nou, de sistemul de tip head-up display cu afișaj color îmbunătățit, dar și de un display TFT de 4.6 inch ce afișează informații utile șoferului. Inginerii Mazda au lucrat și în direcția îmbunătățirii antifonării habitaclului, fiind folosite chedere noi pentru uși sau materiale suplimentare fonoabsorbante adăugate pe podea, plafon, consola spate sau pe suprafața ușilor. Geamurile laterale din față sunt laminate, lucru ce contibuie la reducerea zgomotelor venite de la exterior.
 
Sistemele de asistență ale șoferului fac din Mazda6 facelift unul dintre cele mai complete modele din clasa sa la acest capitol, tehnologiile folosite fiind grupate sub umbrela i-ACTIVESENSE. Mazda6 facelift primește în premieră europeană sistemul de recunoaștere a semnelor de circulație, dar și un sistem updatat de frânare automată atunci când șoferul nu este atent și acre se bazează pe o cameră cu senzori pentru a detecta pericolele din fața mașinii.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: