Știri

Noua Alfa Romeo Giulia poate fi comandată deja în unele țări din Europa de Vest

Fotocredit: 

Alfa Romeo
Noua Alfa Romeo Giulia
Alfa Romeo a prezentat ieri, 10 mai, în cadrul unui eveniment desfășurat în  localitatea italiană Vercelli, toate detaliile legate de motorizările diesel de care va beneficia noua Giulia, dar și specificațiile tehnice ce caracterizează noul sedan. Totodată, clienții din Italia, Germania, Franța, Spania, Austria, Belgia, Elveția și Olanda pot comanda noua Alfa Romeo Giulia în showroom-urile dedicate.
 
Lansarea pe piață a noii Giulia se face pentru moment doar în versiunile de motorizare diesel la care se adaugă super-sportiva Quadrifoglio. Astfel, italienii au prezentat toate detaliile legate de propulsorul diesel, din generația Multijet II, care va avea 2.2 litri și va fi oferit în două versiuni de putere - 150 sau 180 de CP. Prima versiune dezvoltă 380 de Nm cuplu maxim la 1.500 rpm, în timp ce a doua furnizeazp 450 de Nm disponibili la 1.750 rpm. Ambele versiuni de motorizare sunt cuplate în standard la o cutie de viteze manuală cu șase trepte, opțional putând fi configurate alături de o transmisie automată, cu opt rapoarte.
 
Despre noua Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio se știu deja toate detaliile legate de propulsor, acest fiind un V6 BiTurbo de 2.9 litri, de origine Ferrari și care produce 510 CP și 600 Nm cuplu maxim. Cifrele de putere și cuplu permit o accelerație de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde, viteza maximă oprindu-se la 307 km/h.
 
Pentru ca noua Giulia să fie capabilă să și oprească în siguranță, inginerii italieni au dezvoltat un sistem special de frânare, electromecanic, și care combină sistemul de stabilitate electronică și frânele clasice servoasistate. Versiunile disel pot opri de la 100 de km/h în 38.5 metri, în timp ce Giulia Quadrifoglio frânează în doar 32 de metri.
 
Suspensiile spate benficiază de toate avantajele tehnologiilor Alfa Link, în timp ce sistemul de direcție va oferi unul dintre cele mai bune feedback-uri din segment. Giulia Quadrifoglio oferă în plus sistemul Chassis Domain Control (CDC), ce include tehnologii precum Alfa DNA Pro, Alfa Torque Vectoring sau Alfa Active Aero Splitter.
 
La capitolul sistemelor de siguranță și asistență, Alfa Romeo oferă pe noua Giulia tehnologii precum Forward Collision Warning (FCW) sau Autonomous Emergency Brake (AEB), aceasta din urmă fiind capabilă să oprească mașina fără ajutorul șoferului de la viteze de până la 65 de km/h.
 
Șoferul și pasagerii vor avea drept "partener" de drum sistemul de infotainment Connect 3D, care-și va afișa interfața fie pe un ecran de 7 inch, fie pe unul de 8.8 inch, în funcție de nivelul de echipare ales. Acesta va fi capabil să se interconecteze cu device-uri ce ruleazp iOS sau Android și va fi capabil să ofere navigație tridimensională. Navigarea prin interfața Connect 3D se face prin intermediul unei rotițe de control amplasate pe consola centrală și botezată de Alfa Romeo Rotary Pad. 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: