Știri

Cel de-al patrulea showroom "Audi City" a fost inaugurat la Istanbul

Fotocredit: 

Audi
Audi City - Istanbul
Audi continuă să-și extindă rețeaua sa de showroom-uri digitale dezvoltate sub denumirea "Audi City", inaugurând astăzi o a patra astfel de locație în Istanbul. Ambițiile constructorului german vizează deschiderea altor câtorva astfel de showroom-uri până la sfârșitul anului 2016, dar și introducerea tehnologiilor "Audi City" în alte 200 de reprezentanțe tradiționale Audi.
 
Conceptul "Audi City" implică transformarea unui showroom tradițional într-un loc de prezentare digitală a produselor, clienții putând vizualiza pe pereții transformați în ecrane gigant toate modificările aduse mașinilor configurate. Tot în această direcție a fost dezvoltată și tehnologia Audi VR, care implică folosirea unei căști Virtual Reality pentru prezentarea mașinilor configurate, experiența clienșilor fiind una cât mai apropiată de un drive test real.
 
Showroom-ul "Audi City" din Istanbul se desfășoară pe o suprafață de 234 de mp și este situat într-unul din cele mai populare mall-uri din metropola turcă.
 
Primul "Audi City" a fost inaugurat în 2012 în Londra, fiind deschise până acum alte două - în Beijing (2013) și la Berlin (în 2014).

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: