Știri

Grupul BMW se arată interesat de specialiștii IT din România

Fotocredit: 

Auto-TestDrive
BMW iDrive
 
BMW Group caută să încheie posibile parteneriate cu specialiștii și firmele de IT din România, reprezentanții grupului german întâlnindu-se astăzi cu o serie de companii autohtone, în vederea identificării unor oportunități în acest sens.
 
Inițiat în toamna anului trecut, atunci când premierul de la acea vreme, Dacian Cioloș, vizita sediul BMW Group din Germania, proiectul de explorare a noi posibilități de colaborare în domeniul IT alături de companiile românești pare a fi susținut și de actualul Executiv condus de Sorin Grindeanu.
 
După ce în 2007 era prezentată strategia care avea să definească o decadă de dezvoltare a companiei, inclusiv lansarea brand-ului BMW i sau a programului BMW Efficient Dynamics, compania a aliniat noua strategie la realităţiile actuale. Lansată în martie 2016, noua strategie pe termen mediu şi lung, Strategy NUMBER ONE > Next, are digitalizarea în prim plan şi este construită pe baza conceptului A.C.E.S – Autonomous, Connected, Electrified and Shared.
 
Pentru aceasta BMW Group a dezvoltat o serie de parteneriate strategice importante care să susţină dezvoltarea de tehnologii noi, precum cea a condusului autonom. Astfel, în parteneriat cu Daimler AG şi Audi AG, BMW Group a achiziţionat compania Here Maps, pentru a susţine dezvoltarea de hărţi HD, de calitate foarte bună. Colaborarea cu Mobileye, care vine cu cea mai bună experienţă în dezvoltarea senzorilor pentru automobil, Intel, care asigură tehnologie de procesare de înaltă putere, BMW Group a pus bazele unei platforme deschise pentru condusul autonom şi va susţine lansarea în 2021 a BMW i Next, primul model de serie al mărcii care oferă aceste funcţii.
 
Tot pentru a susţine dezvoltarea condusului autonom, BMW Group a anunţat în decembrie 2016 deschiderea unui centru de competenţe lângă München. În prezent, BMW Group are aproape 600 de angajaţi în acest domeniu. Majoritatea este reprezentată de dezvoltatori de software - iar numărul acestora este în creştere.
 
În afară de serviciile pe care le dezvoltă pe cont propriu, BMW Group investeşte şi într-o serie de afaceri start-up promiţătoare şi furnizori de servicii prin intermediul BMW i Ventures. Această entitate permite concernului să identifice şi să răspundă rapid la tendinţele mobilităţii din toată lumea, un avantaj crucial, având în vedere ritmul mai rapid al ciclurilor de dezvoltare din industria IT în comparaţie cu lumea auto.
 

Etichete: 

Categorie: 




Conținut Auto-TestDrive recomandat: