Știri

Noua Honda HR-V - imagini şi detalii tehnice

Fotocredit: 

Honda
Noua Honda HR-V 2015
Honda ne prezintă în detaliu noul HR-V, maşină pe care o vom putea admira şi la Geneva, peste două săptămâni. Noul HR-V va ajunge în showroom-urile din Europa începând cu vara acestui an.
 
Noua Honda HR-V împleteşte personalitatea dinamică a unui coupe cu proporţiile şi soliditatea unui SUV - rezultatul fiind un design plin de caracter, cu forme fluide, încadrat perfect în cele mai recente tendinţe abordate de japonezi în ultimii ani.
 
Partea frontală se aseamănă destul de mult cu ceea ce vedem la fratele mai mare CR-V, SUV cu care HR-V împarte ideea de design "flowing wing". Astfel, grila radiatorului se continuă fluent cu designul farurilor, care la rândul lor formează o linie ce se continuă armonios pe uşile laterale, până în partea din spate. Spate care este dominat de blocurile optice întinse atât pe aripile spate cât şi pe hayon. Marginile exterioare ale stopurilor generează o linie în formă de "U" care personalizează hayonul. 
 
La interior noul HR-V îmbină spaţiul generos cu versatilitatea specifică unui monovolum. Astfel, rezervorul de combustibil a fost mutat, sub podea, în yona scaunelor faţă, pentru a face mai mult loc sub bancheta spate. Acolo unde Honda a implementat sistemul Magic Seats, prin intermediul căruia bancheta spate poate fi mutată şi configurată în trei moduri (Utility, Tall şi Long), în funcţie de nevoile de moment. Portbagajul are un volum de 453 de litri, putând fi extins până la un maxim de 1.026 litri, prin rabatarea totală a banchetei spate.
 
Planşa de bord găzduieşte ecranul sistemului Honda Connect, cu o diagonală de 7 inch (pentru nivelurile de echipare Sport și Executive). Pentru primul nivel de echipare, Comfort, se oferă doar un ecran de 5 inch. Honda Connect funcționeză  pe platforma Android 4.0.4, permiţând astfel instalarea ulterioară de aplicaţii de pe Honda App Centre.
 
Noua Honda HR-V poate fi configurată cu un motor diesel 1.6 i-DTEC de 120 CP sau cu un propulsor pe benzină i-VTEC ce furnizează 130 CP, de 1.5 litri. Ambele sunt cuplate în standard la cutie de viteze manuală, cu şase trepte, motorul 1.5 i-VTEC putând fi combinat opţional şi cu o cutie de tipul CVT. 
 
Pentru Europa nu vor putea fi configurate decât versiuni cu tracţiune faţă.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: