Știri

"Passion for life" este noul slogan Renault

Fotocredit: 

Renault
Renault - Passion for life
Renault a anunţat schimbarea identităţii vizuale, lucru ce vine în întâmpinarea noilor linii de design abordate o dată cu lansarea modelelor Clio, Captur, Twingo sau Kadjar.
 
Proiectul de refresh privind identitatea include şi schimbarea sloganului Renault, devenit de-acum înainte "Passion for life". S-a ales aşadar un mesaj în limba engleză, renunţându-se la "naţionalistul" Voitures a Vivre.
 
Sigla constructorului francez a fost şi ea uşor stilizată, rombul Renault fiind puţin îngroşat, renunţându-se în acelaşi timp la linia fină ce-l separa de fundal. În toate materialele publicitare logo-ul stă alături de numele constructorului, Renault, scris cu un alt font, sub care apare noul slogan. În dreapta acestui pachet de semne şi nume stă bara verticală galbenă ce se identifică dintotdeauna cu spiritul  Renault.
 
Toate aceste schimbări de identitate au fost realizate de o echipă din cadrul departamentului Corporate Design.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: