Știri

Acestea sunt noutăţile Kia de la Paris

Fotocredit: 

Kia
Noua Kia Venga facelift
Constructorul coreean Kia va aduce la Salonul Auto de la Paris versiuni facelift pentru Rio şi Venga, noua generaţie Sorento, dar şi un concept hibrid al sedanului Optima.
 
Noua Kia Rio a primit un exterior revizuit, barele faţă spate fiind vizibil modificate, la fel ca şi grila radiatorului, prezentată acum sub deja binecunoscuta formă "Tiger Nose". Farurile sunt redesenate, primind lumini de zi cu LED. Clienţii pot alege de acum înainte noi jante de aliaj, precum şi două nuanţe de caroserie inedite - Urban Blue şi Digital Yellow.
 
La interior Rio facelift poate fi comandată cu un sistem audio-video cu ecran tactil de 7 inch.
 
 
Motoarele au o putere cuprinsă între 75 şi 109 CP, ceea ce înseamnă că nicio modificare nu a fost operată la acest capitol. Opţional se poate bifa de pe lista de dotări noul sistem Start/Stop, ajuns la cea de-a doua generaţie.
 
Noua Kia Venga facelift ne aduce modificări discrete la exterior - grila radiatorului de mai mari dimensiuni, evident în stilul "Tiger Nose", sigla Kia repoziţionată, bara faţă care adăposteşte farurile de ceaţă şi luminile de zi cu LED şi blocurile optice spate cu tehnologie LED, unite stilistic printr-o linie cromată amplasată pe hayon. Jante cu design nou, de 16 sau 17 inch, au apărut în ofertă.
 
La interior noua Kia Venga poate fi configurată cu noi materiale pentru tapiţeria scaunelor, în timp ce consola centrală este regândită. Pe lista opţionalelor se regăsesc volanul încălzit sau sistemul audio-video cu ecran de 7 inch.
 
 
Motorizările sunt asigurate de propulsoare pe benzină sau diesel cu cilindree de 1.4 sau 1.6 litri, cu puteri de la 77 la 128 CP. Sistemul Start/Stop este standard pe toate versiunile.
 
Noua Kia Optima T-Hybrid este propulsată de un motor CRDi de 1.7 litri ajutat de un mic motor electric alimentat de la o baterie Plumb-Carbon. Ansamblul propulsor va permite rularea în modul full-electric doar la viteze mici sau la rularea cu o viteză constantă, în timp ce bateria va fi reîncărcată în timpul deceleraţiei.
 
 
Inginerii de la Kia au ales să folosească o baterie clasică în locul uneia Li-Ion datorită faptului că aceasta nu necesită răcire activă şi poate fi reciclată mult mai uşor la sfârşitul vieţii de funcţionare.
 
Kia precizează că sistemul hibrid a permis montarea pe motorul CDRi a unei turbine electrice, suplimentară celei clasice, care va ajuta la creşterea cuplului la turaţiile joase. Puterea furnizată de motorul diesel va fi crescută cu 15-20 de procente, putând ajunge undeva în jurul valorii de 170 de CP, faţă de cei 136 la ora actuală.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: