Știri

Audi a adus la Beijing noile TT RS, A4 L, dar și conceptul "Audi connected mobility"

Fotocredit: 

Audi
Noile Audi TT RS Coupe si Roadster
Audi vine în întâmpinarea vizitatorilor Salonului Auto de la Beijing cu două premiere mondiale - noul TT RS și noul A4 L (destinat exclusiv pieței din China), dar și cu un concept construit pe noul Q3 și care ne prezintă cele mai noi idei de mobilitate urbană.
 
Noul Audi TT RS este cea mai puternică versiune a coupe-ului produs în Ungaria, fiind prezentat atât în versiunea Coupe, cât și în cea Roadster, cu acoperiș retractabil. Sub capota noului Audi TT RS stă mult-premiatul motor 2.5 TFSI ce produce 400 de CP și 480 de Nm cuplu maxim, disponibili între 1.700 și 5.800 rpm.
 
Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 3.7 secunde în cazul Coupe-ului, versiunea TT RS Roadster fiind cu două zecimi de secundă mai lentă. Viteza maximă este limitată electroni la 250 de km/h în cazul ambelor versiuni de caroserie, limita putând fi urcată la 280 de km/h în cazul dotării cu un pachet sport, opțional.
 
Noul Audi TT RS aduce și o premieră pentru modelele de serie Audi, putând fi dotat opțional cu stopuri OLED, tehnologie ce permite o iluminare mult mai omogenă, dar și modelarea unor forme mai compleze pentru elementele optice.
 
Și cum chinezii sunt mari iubitori ai sedanurilor cu ampatament lung, iată că Audi a prezentat noua generație A4 L, al cărei ampatament a fost mărit cu 4 cm față de vechea generație. Acesta ajunge la 2.91 m, în timp ce lungimea totală a mașinii ajunge la 4.81 m. În ciuda creșterii dimensiunilor exterioare, Audi A4 L cântărește cu 110 kg mai puțin față de vechiul model, grație noii platforme pe care este construit.
 
Sub capota lui Audi A4 L pot fi alese două versiuni ale propulsorului 2.0 TFSI - de 190, respectiv 252 CP.
 
Audi connected mobility concept, așa cum a fost botezat de către Audi, este un studiu ce are la baza noua generație Q3 și care este destinat marilor aglomerări urbane, din ce în ce mai numeroase, mai ales în China.
 
Dotat cu cele mai noi tehnologii de analiză a traficului urban, conceptul poate calcula cele mai optime rute de urmat și poate recomanda șoferului să lase mașina parcată și să folosească o trotinetă electrică "longboard", depozitată sub podeaua portbagajului și care poate fi accesată prin intermediul unui sertar ce se deschide din bara spate. Trotineta asigură o autonomie de circa 12 km și poate rula cu maximum 30 de km/h.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: