Știri

Renault a prezentat în India conceptele KWID CLIMBER și KWID RACER

Fotocredit: 

Renault
Renault KWID CLIMBER și KWID RACER
Nu puține au fost zvonurile din ultimele zile potrivit cărora Renault va lansa în Europa mini SUV-ul KWID sub sigla Dacia, dar iată că până la materializarea acestora în realitate constructorul francez a mai prezentat două versiuni KWID la Salonul Auto de la New Dehli - KWID RACER și KWID CLIMBER.  
 
India este deocamdată singura piață pe care se vinde Renault Kwid, și nu fără succes, fiind comercializate în cele patru luni trecute de la lansarea în showroom-uri peste 90.000 de exemplare.
 
Ambele modele prezentate sunt niște mașini de "show", prin care Renault își arată capabilitățile în materie.
 
Renault KWID CLIMBER vine cu o gardă la sol și mai mare decât versiunea de serie KWID, precum și cu unghiuri de degajare și atac cu valori mai mari, fiind destinat, după cum îi spune și numele, aventurilor în off-road. Lateralele portierelor și bosajele roților sunt protejate de suprafețe din plastic gri, iar  portocaliul în care este vopsită mașina este "tăiat" de elemente vopsite în albastru, pentru un și mai puternic impact vizual.
 
KWID RACER se vrea un cu totul alt model, fiind direcționat ca și estetică, dar și ca dotări, spre lumea sporturilor cu motor. Astfel, nu lipsesc din peisaj jante de aliaj pe 18 inch, anvelope cu profil mic, elemente pentru îmbunătățirea aerodinamicii, dar și scaune de tip scoică și un roll cage.
 
Bara față găzduiește guri de ventilație a motorului și frânelor, de mari dimensiuni, în timp ce grila radiatorului are un profil sport. Protecțiile din plastic de la CLIMBER sunt înlocuite de zone cu aceeași formă însă vopsite în negru, iar caroseria cu o nuanță de albastru a primit o serie de elemente vopsite în roșu.
 
Farurile au primit lumini de zi cu deja cunoscuta formă a literei C, prezentă și la noile Megane și Talisman, însă în bara față.
 
La interior, Renault KWID RACER impresionează prin note specifice modelelor sport, cum ar fi elementele din aluminiu sau carbon, dar și Alcantara. Scaunele de tip scoică sunt dotate cu centuri cu prindere în patru puncte, iar volanul este îmbrăcat în piele. Bancheta spate a dispărut, spațiul fiind ocupat de montarea unui roll cage specific mașinilor de concurs de pe circuit.
 
Tot cu ocazia Salonului Auto de la New Dehli Renault a prezentat și versiunea Kwid dotată cu o cutie de viteze robotizată Easy-R, cu cinci trepte, precum și un nou motor pe benzină, de 1.0 litru SCe, ce va echipa automobilele de clasă mică dedicate mediului urban.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: