Știri

2016 a adus pentru Mercedes-Benz România o nouă structură de organizare

Fotocredit: 

Auto-TestDrive, Mercedes-Benz Romania
Mercedes-Benz Romania
Sfârșitul anului 2015 a adus o nouă structură organizațională pentru Mercedes-Benz România, structură ce se aliniază strategiilor globale și locale promovate de constructorul din Stuttgart. Astfel, structura companiei s-a schimbat prin reorganizarea în două divizii – Passenger Cars, respectiv Commercial Vehicles. Fiecare divizie este condusă de câte un Managing Director – Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, începând cu data de 1 februarie 2016, și Valeriu Zaharia pentru Commercial Vehicles, de la 1 noiembrie 2015.
 
Cei doi Managing Directori vor asigura coordonarea activității celor două divizii, având întreaga responsabilitate pentru toate aspectele legate de afacerea pe care o conduc – vânzare, marketing și servicii post-vânzare, precum şi coordonarea rețelei de parteneri autorizați.
 
Astfel, noua formulă de organizare propune o structură optimizată, care continuă să îndeplinească și să sprijine în permanență cerințele clienților din fiecare domeniu de activitate specific business-ului Mercedes-Benz în România – autoturisme, autovehicule comerciale ușoare, camioane, autobuze și servicii financiare. Mercedes-Benz România va exista în continuare ca entitate juridică, prerogativele de CEO pentru toate activitățile comune fiind preluate de către Managing Director-ul diviziei Passenger Cars.
 
Începând cu data de 1 februarie 2016, Phillipp Hagenburger va ocupa funcția de Managing Director Passenger Cars, îndeplinind în același timp și funcția de CEO Mercedes-Benz România. Hagenburger îl succede pe Boris Billich, care a plecat din companie în noiembrie 2015.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: