Știri

Configuratorul Mercedes-Benz E-Class nu mai oferă posibilitatea alegerii versiunii E 350 d

Fotocredit: 

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz E 350 d
Mercedes-Benz a scos din oferta noii generații E-Class versiunea diesel E 350 d, constructorul german lucrând pentru moment la modificări tehnice ce au darul să scadă și mai mult emisiile de NOx generate de motorul V6 de 3.0 litri ce propulsează mașina. Nici configuratorul din România al mărcii germane nu mai permite alegerea respectivei variante de motorizare.
 
Astfel, după ce în luna martie a acestui an propulsorul cu nume de cod OM642 LS usese revizuit în același scop, inginerii germani au identificat noi posibilități de scădere a emisiilor de NOx. Printre acestea se numără schimbări la nivelul sistemului de injecție, dar și montarea unui catalizator SCR (Selective Catalytic Reduction) de dimensiuni mai mari.
 
Utilizarea unui SCR mai mare mărește suprafața pe care soluția AdBlue folosită în proces se poate atomiza - lucru ce duce la neutralizarea unui număr și mai mare de particule NOx. Acestea sunt transformate astfel în azot diatomic (N2) și în apă.
 
Mercedes-Benz E 350 d - motor 3.0 V6
 
Mercedes-Benz E 350 d utilizează un rezervor de 24.5 litri de AdBlue, spre deosebire de SUV-urile GLE 350 d și GLS 350 d care au la dispoziție rezervoare de 38.5 litri.
 
Motorul de 3.0 litri V6 de sub capota lui E 350 d furnizează 258 de CP și 620 Nm cuplu motor maxim, valori ce permit sedanului E-Class să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 5.9 secunde.
 
Sursa: Autocar
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: