Știri

Mercedes-Benz ne prezintă conceptul G-Code

Fotocredit: 

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz G-Code
Pentru a marca deschiderea noului Centru de Inginerie din Beijing, Mercedes-Benz a prezentat în premieră mondială conceptul G-Code, ce înfăţişează un SUC (Sport Utility Coupe) şi care este rodul colaborării dintre centrele de design din China şi Germania.
 
Conceptul Mercdees-Benz G-Code îşi are esenţa formelor în tradiţia şi cultura asiatică, dorind în acelaşi timp să concentreze luxul într-o formă compactă.
 
Silueta de coupe ascunde un tren de rulare plug-in hibrid al cărei autonomii în modul full-electric face din C-Code punctul de plecare pentru un Sport Utility Coupe de serie ideal pentru traficul din marile oraşe ale Chinei.
 
Cu o lungime de 4.10 metri, 1.9 metri lăţime şi doar 1.5 metri înălţime, Mercedes-Benz G-Code se prezintă privitorilor într-o formă 2+2 locuri cu patru uşi ce se deschid în direcţii opuse, montanţii laterali dintre cele două uşi nefiind vizibili, punând în lumină în acest fel profilul de coupe "musculos". 
 
Partea frontală ne prezintă o grilă de mari dimensiuni ce adăposteşte sigla Mercedes-Benz, încadrată de faruri foarte îngustece înglobează luminiile de zi sub forma unor benzi continue situate pe margine. 
 
Grila frontală ascunde sub ea un display care îşi schimbă culoarea în funcţie de modul în care funcţionează maşina. Astfel, atunci când G-Code este parcat, display-ul pulsează într-o nuanţă de albastru, dând senzaţia că maşina "se odihneşte". Atunci când se merge în modul full-electric HYBRID eDrive, o serie de stele de mici dimensiuni sunt animate pe display, mişcându-se dinspre marginile grilei spre interior şi creând astfel senzaţia unui tunel ce se deschide în faţa maşinii. În modul combinat HYBRID eco, se păstrează aceeaşi animaţie, doar culoarea stelelor schimbându-se în mov. În modul HYBRID sport stelele devin roşii şi se miscă în sens invers. Sursa de inspiraţie pentru toate aceste artificii de imagine o găsim în celebrul serial Star Trek şi a sa navă Enterprise.
 
Propulsia conceptului G-Code este asigurată de un motor termic amplasat frontal şi de unul electric amplasat pe puntea spate. Acesta din urmă transmite puterea la roţile din spate. În funcţie de modul de conducere ales, G-Code devine o masină cu tracţiune faţă atunci când este folosit doar motorul termic, cu tracţiune spate atunci când se rulează în modul full electric şi devine 4x4 atunci când ambele motoare funcţionează simultan.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: