Știri

Noul Peugeot Rifter preia ștafeta de la Partner Tepee în segmentul dedicat mașinilor de familie

Fotocredit: 

Peugeot
Noul Peugeot Rifter
Peugeot a dezvăluit noul Rifter - nume cu totul nou în portofoliul francezilor. Urmaș direct și înlocuitor pentru Partner Tepee, noul Peugeot Rifter consolidează oferta constructorului din hexagon în segmentul automobilelor recreaționale dedicate familiștilor, plusând totodată cu elemente inspirate direct din lumea SUV-urilor.
 
Construit pe aceeași platformă tehnică cu 3008 sau 5008 (EMP2), noul Peugeot Rifter ne propune o "rețetă" estetică ce combină elemente regăsite pe SUV-urile amintite mai sus cu linia părții frontale consacrată de utilitara Expert. Caracterul de aventurier al noului Rifter este subliniat distinct de protecțiile din plastic negru ce acoperă părțile inferioare ale caroseriei. Mai mult, Peugeot ne promite și lansarea unei versiuni cu tracțiune 4x4 undeva în orizontul de timp al anului 2019 - versiunea dezvoltată alături de compania DANGEL.
 
O noutate absolută în oferta Peugeot din acest segment este reprezentată de posibilitatea configurării noului Rifter în versiunea GT Line.
 
Interiorul este construit în jurul Peugeot i-Cockpit, fiind ușor de remarcat arhitectura spațiului destinat șoferului cu ceasurile de bord plasate la nivelul privirii acestuia, volanul de mici dimensiuni și ecranul sistemului de infotainment plasat în partea superioară a consolei centrale. 
 
Cum noul Rifter se vrea a fi un automobil dedicat exclusiv nevoilor de spațiu și funcționalitate a familiilor, oferta sa de modularitate și versatilitate impresionează la toate capitolele - va putea fi configurat în două versiuni de lungime (4.4 metri sau 4.75 metri), cu cinci sau șapte locuri. Volumul portbagajului variază între 775 și 4.000 de litri (în configurație cu cinci locuri), la aceste valori adăugându-se alți 186 de litri reprezentați de totalul spațiilor adiacente de depozitare de la interior (din consola centrală, portiere sau plafon). Un alt aspect prin care Rifter punctează la capitolul versatilitate vine din partea hayonului, a cărei lunetă se poate deschide separat pentru un acces facil și rapid la portbagaj.
 
La fel ca noul Citroen Berlingo, Rifter va putea fi configurat într-una dintre cele cinci versiuni de motorizare PureTech sau BlueHDi (1.2 PureTech 110 sau 130, 1.5 BlueHDi 75, 100 sau 130), cuplate la cutii de viteze manuale cu cinci sau șase trepte sau la noua transmisie automată EAT8.
 
Noul Peugeot Rifter va fi prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, urmând a fi lansat pe piață în toamna acestui an.

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: