Știri

Noul Renault Trafic va fi lansat anul acesta

Fotocredit: 

Renault
Noul Renault Trafic 2014
Renault va lansa anul acesta noul Trafic, continuând astfel povestea materializată în vânzarea a peste 1,6 milioane de exemplare, începând din 1980 şi până în prezent.
 
Noul Renault Trafic prezintă un design nou, cu modificări majore atât la exterior cât și la interior. Practic și economic, modelul dispune de un arsenal de inovaţii tehnologice, ce vin în  sprijinul utilizatorului, precum şi de o gamă nouă de motorizări.
 
Furgonul este echipat cu noul motor 1.6 dCi dezvoltat de Renault, disponibil inclusiv în versiunea cu dublă supraalimentare, ce permite reducerea consumului mediu sub pragul de 6l / 100km.
 
Noul Renault Trafic este asamblat în uzina Renault de la Sandouville (în regiunea Normandia) - Renault se bazează astfel pe trei uzine din Franţa pentru fabricarea gamei sale de vehicule utilitare, gamă care este lider de vânzări în Europa.  
 
Lansat în 1980 ca succesor al emblematicului Estafette, Renault Trafic a înregistrat vânzări de peste 1,6 milioane de unități în întreaga lume. În 2014, cariera de succes a modelului Trafic continuă cu o nouă generație, ce va fi comercializată în 50 de țări. 
 
Noul Renault Trafic propune un design exterior reprezentativ pentru noua identitate de marcă Renault. Partea frontală integrează sigla supradimensionată, plasată vertical şi valorizată prin amplasarea pe un fond negru strălucitor, caracteristică noii identități de marcă Renault. Blocurile optice expresive dau o notă de dinamism ansamblului frontal, dominat de grila generoasă a radiatorului și de bandoul lat, în culoarea caroseriei. O altă notă de originalitate este dată de parbrizul plonjat, mai înclinat decât la generaţia anterioară. Profilul vehiculului este mai dinamic, liniile laterale fiind mai bine conturate. Bara de protecție de mari dimensiuni contribuie la impresia generală de robustețe și siguranță.
 
Noul Renault Trafic este un vehicul adaptat unei palete largi de utilizări datorită marii diversități a gamei: 270 de versiuni, 2 variante de înălțime, 2 variante de lungime, versiuni furgon, cabină extinsă, platformă sau vehicul pentru transportul de persoane, şi în plus vehiculele adaptate de carosierii specializați, parteneri agreați ai Renault Tech. 
 
Noul Renault Trafic este economic, datorită noii game de motoare supraalimentate. Derivate din blocul 1.6 dCi de ultimă generaţie dezvoltat de Renault (R9M), aceste motoare dispun de cele mai noi evoluţii tehnologice, oferind un consum redus, în condiţiile unui confort deplin în utilizare. Sunt disponibile două versiuni de motorizare: versiunea cu supraalimentare simplă, cu turbosuflantă variabilă care permite o economie de peste 1 litru/100km faţă de generaţia anterioară  sau versiunea Twin-Turbo, care permite reducerea consumului la o medie sub pragul de 6l/100km (consum omologat conform reglementărilor în vigoare). Aceste motoare oferă un cuplu important încă de la turații joase, ceea ce asigură un demaraj eficient și accelerații puternice chiar și atunci când vehiculul este complet încărcat. 
 
Fiabil și robust, noul Renault Trafic a fost dezvoltat de echipele de inginerie ale Renault, specializate în construcția de vehicule utilitare. Noul model beneficiază de experiența celor peste 1 800 de angajați ai uzinei de la Sandouville a căror specializare anterioară era aceea de a produce autoturisme din gama superioară. Pentru trecerea la fabricarea de utilitare, uzina de la Sandouville a beneficiat de investiţii în valoare de peste 230 milioane de euro.
 
Renault dispune de 3 uzine în Franţa care asamblează toate modelele din gamă: Kangoo la uzina MCA (din orașul Maubeuge), Master  la uzina SOVAB (din orașul Batilly) și de acum Noul Trafic la uzina din orașul Sandouville.

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: