Știri

Audi a prezentat noile A3 şi S3 Sedan

Fotocredit: 

Audi
Audi A3 Sedan
 
Audi a prezentat noul A3 Sedan, cu care va intra pe piaţa sedanurilor compacte, ce reprezintă cel mai mare segment de vânzări la ora actuală - dorindu-se un rival pentru nou lansatul Mercedes-Benz CLA.
 
Bazat evident pe noua generaţie A3, noul Sedan are o lungime de 4.46 metri şi este cu 1.1 cm mai lat decât modelul Sportback, având în acelaşi timp o înălţime cu 9 mm mai mică decât fratele în cinci uşi.
 
Profilul lui A3 Sedan aduce cu cel al limuzinei de clasa medie A4, partea din spate fiind o combinaţie de linii curbe şi unghiuri ascuţite, cu un eleron integrat în marginea capacului de la portbagaj. Stopurile cu LED aduc o lumină aparte, dar sunt disponibile doar ca şi opţiune suplimentară, la fel ca şi farurile revoluţionare full-LED.
 
La interior nu sunt modificări majore faţă de versiunea Sportback, doar porbagajul câştigând evident în volum, putând "înghiţi" 425 de litri.
 
Ca şi opţiuni, se pot comanda toate gadgeturile şi sistemele de ultimă oră disponibile în lista de dotări suplimentare, de la sistemul MMI cu navigaţie şi hotspot WLAN până la un sistem audio Bang & Olufsen cu 14 difuzoare şi amplificator de 705 watti. Desemenea se pot adăuga sistemul cruise control adaptiv (ACC) sau Lane Assist, care urmăreşte ca şoferul să nu depăşească fără voie marcajele de pe şosele.
 
La partea de motorizari, noul A3 Sedan va veni cu trei posibilităţi de alegere - 1.4 TFSI de 140 CP cu posibilitatea dezactivării a doi cilindri (COD - Cylinder on Demand), 1.8 TFSI de 180 CP şi 2.0 TDI de 150 CP.
 
În funcţie de motorul ales, clienţii pot opta pentru o cutie manuală în şase trepte sau pentru una automată S-tronic, cu dublu ambreiaj.
 
La sfârşitul verii va putea fi comandat şi S3 Sedan, o "bombă" propulsată de un motor TFSI de 2.0 litri care dezvoltă 300 de CP şi un cuplu maxim de 380 de Nm - puterea fiind transmisă la toate cele patru roţi.
 
Audi S3 Sedan
 
Cuplat la cutia automată S-tronic, noul S3 Sedan atinge 100 de km7h în 4.9 secunde.
 
O asemenea putere necesită şi frâne pe măsură, inginerii de la Audi echipând maşina cu discuri de frână de 340 de mm pe faţă.
 
La interior vor fi disponibile toate elementele specifice seriei S.

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: