Știri

Geely, proprietara Volvo, vrea să lanseze un nou brand de automobile în Europa

Fotocredit: 

Volvo
Volvo Geely - Compact Modular Architecture
Geely, producătorul chinez de automobile ce deține la ora actuală Volvo, are de gând să lanseze pe piața europeană o nouă marcă de automobile ce se va adresa consumatorilor cu posibilități financiare medii. Știrea nu a fost încă oficial confirmată, însă perosane din interiorul companiei chineze au lăsat să se înteleagă faptul că Geely a pregătit pentru 2016 o nouă linie de produse.
 
Noua strategie abordată de Geely vrea să lase Volvo, în care s-au investit până acum câteva miliarde bune de dolari, să se concentreze pe producția de modele premium, portofoliul suedezilor fiind deja populat cu produse precum XC90, S90 sau V90 - foarte bine primite de către public.
 
La dezvoltarea noului portofoliu de automobile produse sub un nou brand va participa însă și Volvo, experiența producătorului suedez urmând a fi folosită în lansarea unui prim model care, după toate probabilitățile, va fi un SUV. Acesta, precum și următoarele modele vor avea la bază noua arhitectură CMA (Compact Modular Architecture), aceeași ce va sta la baza viitoarei familii 40 a Volvo (V40, S40, dar și noul XC40).
 
Sursa: Autocar
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: