Știri

Cardul de Asistenţă Rutieră Opel - un nou serviciu oferit clienţilor din România

Fotocredit: 

Opel
Asistenta Rutiera Opel
Opel a lansat un nou serviciu care se adresează clienţilor săi din România şi care se traduce printr-un program de asistenţă rutieră pe o perioadă de 12 luni începând de la cumpărarea maşinii. 
 
Cardul de Asistenţă Rutieră Opel se adresează utilizatorilor modelelor Opel vândute după anul 2005 şi poate fi achiziţionat contra sumei de 13.6 euro/anual, în cadrul unei promoţii valabile până la sfârşitul lunii august 2015.
 
Proprietarul unui autovehicul Opel cu card de Asistenţă Rutieră are asigurată mobilitate permanentă, în peste 40 de ţări europene. Prin contractarea acestui serviciu, grijile legate de orice călătorie sunt eliminate, iar riscul producerii unui eveniment nedorit este gestionat cu ajutorul Opel.
 
Iată ce cuprinde în detaliu Programul de Asistenţă Rutieră Opel:
 
1. Asistenţă mobilă
 
În eventualitatea unei avarii în urma căreia autovehiculul nu mai poate fi condus, Centrul de Asistenţă Opel va trimite la locul unde acesta se află un vehicul de asistenţă pentru a interveni.
 
2. Remorcare
 
Dacă intervenţia asistenţei mobile nu poate rezolva problema imobilității automobilului afectat, Centrul de Asistenţă Opel va organiza tractarea până la cel mai apropiat Service Opel.
 
3. Închiriere de autovehicule
 
În situația în care autovehiculul nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, intervenţia asistenţei mobile nu dă nici rezultate, iar reparaţiile la Service-ul Opel durează mai mult de 24 ore, Centrul de Asistenţă Opel va pune la dispoziţie un autovehicul de schimb în regim rent-a-car, serviciul fiind supus unor termene și condiții.
 
4. Transport spre sau dinspre casă
 
Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, iar reparaţiile la Service-ul Opel nu se pot finaliza în aceeaşi zi, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. Acest serviciu nu este disponibil în cazul alegerii unui serviciului de închiriere sau de cazare în regim hotelier.
 
5. Cazare în regim hotelier
 
Dacă autovehiculul eligibil nu mai poate fi condus ca urmare a unei avarii, se află la cel puţin 80 km de domiciliul şoferului, iar reparaţiile necesare pentru a îl face utilizabil nu se pot finaliza în maxim 24 ore de la producerea avariei, iar şoferul are nevoie de un loc de cazare pe timpul nopţii, Centrul de Asistenţă Opel va acoperi costul cazării într-un hotel de maximum 3 stele cu mic dejun inclus, în limita a 4 nopţi.
 
6. Recuperarea/Repatrierea autovehiculului
 
În cazul în care după reparaţii autovehiculul eligibil urmează a fi recuperat de către şofer, Opel Asistență Rutieră va acoperi costul unui bilet de tren la clasa întâi. În cazul în care o astfel de călătorie cu trenul depăşeşte 6 ore, va fi acoperit costul unui bilet de avion la clasa economică. Costul călătoriei cu trenul sau avionul poate fi decontat pentru o singură persoană, în limita sumei de 613 Euro.
 
Pentru a intra în legătură cu Centrul de Asistenţă Opel, este necesară doar apelarea numărului de telefon +4021.317.46.90. Acesta este disponibil permanent, 365 zile pe an și 24 ore pe zi.
 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: