Știri

Directorul de marketing şi de vânzări al Opel, Alfred Rieck, a demisionat

Fotocredit: 

industriemagazin.net
Alfred Rieck
 
Directorul de marketing şi de vânzări al Opel, Alfred Rieck, a demisionat, după numai 6 luni de  cand fusese numit pe această poziţie. El completează astfel lista marilor nume care au au plecat de la firma germană anul trecut, printre care se numără CEO-ul Karl-Friedrich Stracke sau şeful departamentului finaciar Mark James.
 
Opel a anunţat că l-a numit deja ca interimar pe Duncan Aldred, directorul general al Vauxhall - brandul Opel din Marea Britanie. Găsirea unui om care să fie numit permanent pe acest post va fi se pare una din primele task-uri pe care le va avea noul CEO a Opel, Karl-Thomas Neumann.
 
Alfred Rieck, fost şef al Volkswagen China, nu a reuşit să domolească panta descendentă a vânzărilor Opel, care a anunţat o scădere cu 16 % a numărului de maşini vândute în Europa în 2012, la mai puţin de 816.000 de unităţi.
 
"Respectăm decizia lui Alfred Rieck și îi dorim toate cele bune pentru viitorul său profesional", a declarat vicepreşedintele GM, Steve Girsky.
 
General Motors se chinuie să readucă Opel pe profit, în această direcţie fiind planificate mari reduceri de costuri în Germania precum şi închiderea începând cu 2015 a fabricii din Bochum.
 

Etichete: 

Categorie: 

 
Conținut Auto-TestDrive recomandat: