consecinte Brexit auto

Viitoarea generație Nissan Qashqai ar putea să nu se mai asambleze în Marea Britanie

Nissan Qashqai - fabrica Sunderland
Nissan analizează la modul cât se poate de serios repecusiunile pe care ieșirea Marii Britanii din UE le poate avea asupra producției sale de automobile din fabrica de la Sunderland, fapt pentru care înuși CEO-ul Carlos Ghosn pune sub semnul întrebării producerea viitoarei generații Qashqai în Regatul Unit.

Grupul PSA ar urma să desființeze peste 2.000 de locuri de muncă în Franța

PSA - Peugeot Citroen
Francezii de la PSA (Peugeot Citroen) ar putea reduce numărul angajaților din Franța chiar de anul viitor, peste 2.000 de posturi fiind vizate în acest sens. Cauza principală a deciziei ține ieșirea Marii Britanii din UE, dar și de scăderea pieței mașinilor diesel.

Brexit-ul duce la scumpirea mașinilor vândute în Marea Britanie

Peugeot 308
Decizia britanicilor de a ieși din Uniunea Europeană își arată primele efecte nefaste în industria auto, brandurile prezente pe piața insulară începând să crească prețurile mașinilor vândute aici, pe fondul scăderii semnificative a cursului de schimb pentru lira sterlină. Astfel, primul mare constructor ce a luat decizia măririi prețurilor pentru automobilele vândute în Marea Britanie este Grupul PSA, ale cărui modele Peugeot, Citroen și DS sunt mai scumpe cu câteva sute de lire sterline, de la 1 august.
Subscribe to RSS - consecinte Brexit auto