personalizare Nissan Micra

86% din clienți aleg culoarea greșită pentru mașinile lor. Nissan încearcă să-i consilieze psihologic în acest sens

Nissan Micra - nuante de culoare
Un studiu comandat de Nissan în rândul posesorilor de automobile din Europa a relevat faptul că 86% dintre aceștia au ales culoarea greșită atunci când au achiziționat mașina. Pentru a schimba obiceiurile consumatorilor la acest capitol Nissan a demarat pe Facebook un proiect de consiliere "coloristică", cu ajutorul psihologului britanic Karen Haller. 

Personalizarea estetică pare să fie cheia succesului pentru noul Nissan Micra

Nissan Micra - personalizare estetica
Noul Nissan Micra a ajuns la dealerii din Europa în primăvara acestui an, iar statisticile comenzilor de până acum au relevat faptul că cei ce aleg modelul de clasă mică nipon pun accentul din ce în ce mai tare pe personalizarea estetică a mașinii. Astfel, unul din patru clienți ce au comandat deja un Micra au ales să adauge elemente aparte de design atât la exterior, cât și la interior.
Subscribe to RSS - personalizare Nissan Micra