vanzari Dacia

Dacia se va concentra pe campanii de marketing pentru a-și crește vânzările

Dacia - strategie marketing 2016
Dacia începe să resimtă îmbătrânirea portofoliului său de produse, vânzările din Europa încetinind ușor - sub ritmul de creștere al celorlați constructori. Până la lansarea unei noi generații Duster și a unor eventuale modele facelift Sandero și Logan, constructorul din Mioveni se va concentra pe campanii serioase de marketing pentru a fixa și mai tare brandul Dacia în mintea consumatorilor europeni.

Vânzările Grupului Renault din 2015 s-au situat din nou pe un trend pozitiv. Dacia nu face excepție

Renault - cifre vanzari 2015
Renault a anunțat cifrele de vânzări obținute în 2015, grupul francez ce ține sub "umbrela" sa mărcile Renault, Dacia și Samsung Motors reușind pentru al treilea an consecutiv de creștere. Așadar, totalul vânzărilor pe segmentele automobilelor și utilitarelor ușoare a ajuns la 2.801.592 de unități, cu 3.3% mai multe față de anul precendent.

Vânzările de maşini noi au crescut cu 17.9% în România

Dacia Logan - 2016
Vânzările de autovehicule noi pe primul semestru din 2015 au crescut cu 17.9% în România, conform datelor furnizate de APIA (Asociaţia Producătorilor şi Importatorilor de Automobile). Dacă excludem din statistici vehiculele comerciale, creşterea este de 16.2 procente.

Grupul Renault anunţă creşteri ale vânzărilor pe 2014. Dacia nu face excepţie

Dacia Sandero 2015
Renault a tras linie şi a prezentat statisticile de vânzări pe anul 2014. Francezii se pot lăuda cu o creştere de 3.2%, anul trecut comercializând 2.712.432 autovehicule purtând sigla Renault, Dacia sau Samsung. Dacia a înregistrat cel de-al doilea an consecutiv de creştere, sporinduşi cota de piaţă din Europa la 2.5%. Cele mai importante modele care au contribuit la succesul Dacia din 2014 au fost Sandero şi Duster.
Subscribe to RSS - vanzari Dacia